Четвер, 24.07.2025, 17:50
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Сайт вчителя початкових класів Карасьової Т. Г.

Головна » Файли » Мої файли

Матриця уроку за допомогою запитань
14.11.2013, 21:57

Матриця уроку за допомогою запитань

(за системою критичного мислення)

Готуючись до уроку…

                                                 Мотивація

*    Чому цей урок є важливим?

*    Як він пов'язаний з тим, чого я вже навчала, і з тим, чого буду навчати?

*    Як тема уроку може бути пов’язана з особистим досвідом учнів та їх інтересами?

*    Що учні можуть зрозуміти, чого навчитися робити у майбутньому завдяки  цьому уроку?

*    Яку цінність має урок для учня і для учителя?

                                       Завдання уроку

* Які конкретні знання, розуміння яких проблем будуть досягнуті учнями?

* Які дії учнів передбачено з набутими знаннями чи новим розуміння проблеми?

                                             Передумови

*                 Що учень має вже знати, що вміти для того, щоб успішно засвоювати урок?

* Чи здатен він використати ці процеси мислення і навчання, що включені в цей урок?

                                              Оцінювання

*    Яку методику оцінювання я буду використовувати?

*    Яких доказів того. що учні дійсно навчилися тому, що я запланувала буде знайдено?

                                        Ресурси та використання часу

*    Яким чином розподіляються ресурси та час, необхідні для процесу навчання?

*    Чи потрібні спеціальні тести?

*    Скільки часу потребує кожна стратегія, що буде використовуватися?

                                            Групування

* Як повинні бути згруповані учні для навчального процесу?

 

Під час уроку…

                                         Актуалізація

*    Як сформувати думку учнів на темі уроку?

*    Як здобути зацікавленість учнів?

*    Як відновити в пам’яті попередні знання?

*    Яким чином можна підвести учнів до формулювання запитань та цілей навчання, а також до оцінки власних попередніх знань

                                        Усвідомлення змісту

*    Яким чином учні досліджують зміст теми уроку?

*    Як вони будуть відслідковувати усвідомлення змісту?

*    Який матеріал слід їм надати?

*    Як їх залучити до активного навчання?

                                         Рефлексія

*    Яким чином буду спрямовувати учнів на обміркування нових знань, на пошук відповідей на запитання, що залишились?

*    Як учні можуть застосовувати вивчене на уроці?

                                          Підсумок

*    Яких результатів треба досягти на уроці?

*    Наскільки розв’язання проблеми є бажаним?

*    Чи є такі проблеми, які можуть залишитися невирішеними, принаймні зараз?

Після  уроку…

 

*    Яка діяльність учнів з теми може бути запланована на позаурочний час?

*    До якого подальшого навчання може вести цей урок?

*    Що повинні робити учні після закінчення уроку?

*    Які питання очікують нашого дослідження?

 

Категорія: Мої файли | Додав: uchilka
Переглядів: 350 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Мої файли [6]
Розробки уроків [8]
Сценарї [3]
Презентації [6]
Календарні плани [8]
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Copyright MyCorp © 2025Безкоштовний хостинг uCoz