ПАСПОРТ УРОКУ
Тема: Ніколи не
втрачай віри в свої сили
Матеріал уроку: В Сухомлинський «Як Павлик
списав у Ніни задачу», «Найкраща лінійка».
Мета: вчити орієнтуватися в структурі тексту, формувати
вміння визначати проблеми, причини їх виникнення і шляхи їх подолання,
визначати головну думку твору, давати характеристику головним дійовим особам,
порівнювати поведінку та вчинки персонажів; виробляти навички свідомого читання,
особистісного спілкування і спілкування у невеличких групах; заохочувати дітей
до співробітництва; заохочувати учнів до самостійного навчання; виховувати віру в свої сили.
Обладнання:
Ø
читанка О.Я. Савченко 4 клас І частина;
портрет Василя Сухомлинського,
виставка його книг;
Ø таблиця «Сенкан»;
Ø картки з планом уроку, та з
самооцінкою роботи в групах;
різнокольорові картки з
частинами тексту;
Ø сигнальні картки;
Тип уроку: урок сприйняття і усвідомлення нових знань.
Форми навчання: фронтальна, індивідуальна, групова, парна.
Методи навчання: словесний, проблемне викладання (встановлення причинно – наслідкових
зв’язків, прогнозування, передбачення).
Технології навчання: технологія критичного мислення, розвиваючого
навчання, особистісно орієнтоване навчання.
|