Вівторок, 15.07.2025, 04:03
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Сайт вчителя початкових класів Карасьової Т. Г.

Головна » Файли » Презентації

Майстер - клас ( з досвіду роботи)
[ Викачати з сервера (1.11 Mb) ] 13.01.2014, 21:46

Давайте з’ясуємо, що ж це за педагогічна форма навчання майстер – клас…

Це особлива форма ознайомлення з педагогічним досвідом, заснована на практичних діях показу, демонстрації творчого вирішення певної педагогічної, психологічної, методичної задачі, обмін досвідом навчання учнів. Я прагну не просто передати вам інформацію про досвід, а намагатимуся задіяти усіх учасників, тобто вас у процес. Адже як кажуть краще один раз побачити зробити спробувати ніж сто разів почути.

 Я надала вам інформацію, а ви аналізувавши її внесли совї корективи, дійшли до спільної думки, висновку, що саме цей вже новий змінений план  є  на ващу думку правильним.

Яку стратегію я використала, коли ми з вами встановлювали послідовність  плану (порушена послідовність)

    Саме ця стратегія і багато інших з якими ми  сьогодні попрацюємо і є складовою частиною, засобом втілення на уроках методики критичного мислення

 

В умовах національного відродження України і створення національної демократичної держави важливе значення має виховання людей, які мислять самостійно і творчо. Людей, які б мали можливість критично осмислювати факти і події навколишньої дійсності, які б вносили нові ідеї в усі сфери життя суспільства.  Від наявності чи відсутності вищезгаданих рис залежить певною мірою доля суспільства. Критичне мислення, в цьому плані, є не тільки наслідком демократичного способу життя, але і чинником його формування. Під критичним мисленням слід розуміти процес розгляду ідей з багатьох точок зору, відповідно до їх змістових зв’язків, порівняння їх з іншими ідеями. Воно піднімає людину до рівня Людини, якою не можна маніпулювати, яка не боїться мислити, оцінювати, порівнювати. Тому розвиток критичного мислення потрібен не тільки самій людині, а є незаперечною умовою суспільного прогресу.

        Актуальність проблеми бачу у тому, що перед сучасною школою постає завдання виховати людину незалежну, вільну, здатну самостійно осмислювати явища навколишньої дійсності, відстоювати свою власну думку перед будь-ким і будь-де.  Підвалини цих якостей повинні закладатися в школі з перших років навчання дітей, а потім продовжувати розвиватися у старший школі. Сучасна школа покликана виробити в кожного учня звичку активно брати участь у вирішенні важливих питань життя колективу, вміння формувати, висловлювати і відстоювати свою думку, поважати думку інших людей.  Мене хвилює проблема "мовчання школярів”, їх байдужість чи невміння інколи висловитись з приводу висвітлення власних суджень, визначення власного ставлення до них. Одним з варіантів вирішення даної проблеми є наявність у школярів критичного мислення.

    Що  нази

вається  критичним  мисленням ?  Автори  методичної системи  «Читання  та письмо для розвитку критичного мислення»  Дж. Стіл, Ч. Темпла, К. Мередіта  дають таке  визначення: «критичне  мислення»  - це складний  ментальний процес,  що починається зі сприйняття  інформації  та  закінчується  прийняттям рішення».

 

 

Моя навчально  - виховна діяльність полягає в тому, щоб учні на уроках і в позаурочній роботі спілкувалися, думали, творили,щоб перебування в щколі було радісним процесом самопізнання і саморозвитку.

 

РОЗМИНКА Для стоврення сприятливого психологічного клімату на уроці ви можк використати такий метод як «Збери слово»

Ось наприклад я пропоную вам дати відповідь на питання:

 Якими ви хочете бачити себе на майстер – класі? Одним словом яке б починалося на запропоновані  літери

(приємними, уважними, хорошими, старанними) Тепер з цих літер складіть слово. Отже, я вам сьогодні на майстер – класі бажаю успіху, а ви мені побажайте.  Так само вчитель і учні на уроці бажають один одному успіху.

ГРА В АСОЦІАЦІЮ

Однією з стратегій критичного мислення, яку я використовую дуже часто на своїх уроках  є складання асоціативного куща. Я пропоную вам  висловити свої асоціа ції з приводу такого поняття як критичне мислення.  З свого власного досвіду з почутого сьогодні 

Хвилинка відпочинку. Розминка " Перекус "

Візьміть, будь ласка, з тарілки печиво

та цукерку. Вивчіть їхню фактуру,

форму, смак. Складіть список з 8-10

прикметників, які описують

запропонований перекус.

Виберіть зі списку слово, як

найбільше описує вас самих

Притча «В крамниці у Бога»

Одного разу жінці приснився сон, що за прилавком магазину стояв Господь

Бог.

- Господи! Це Ти? - вигукнула вона з радістю.

- Так, це Я, - відповів Бог.

- А що у Тебе можна купити? - запитала жінка.

- У мене можна купити все, - прозвучала відповідь.

- У такому разі дай мені, будь ласка, здоров'я, щастя, любові, успіху і

багато грошей.

Бог доброзичливо посміхнувся і пішов в підсобне приміщення за замовленим

товаром. Через деякий час він повернувся з маленькою паперовою коробочкою.

- І це усе?! - вигукнула здивована і розчарована жінка.

- Так, це усе, - відповів Бог. - Хіба ти не знала, що в моєму магазині

продається тільки насіння?

-          

-         Який метод я використала при читання твору? (передбачення)

Робота в парах (конверти з питаннями)  поставте один одному питання за прослуханою притчою. Якщо відповідь  вашого напарника правильна потисніть йому руку, якщо ні – то просто розведіть руками.

Як ви думаєте а для чого вчителю потрібно щоб учні тиснули та розводили руки ?

 Результати

Підсумовуючи результати побаченого, вчителі дійшли висновку, що які б

інноваційні технології вони не впроваджували в практику, досягти успіху можна  лише зацікавивши учня на уроці, коли розвиваючи свої здібності він задовольняє  пізнавальні потреби. І тут стануть у пригоді стратегії технології розвитку  критичного мислення, оскільки молодші школярі постійно відчувають потребу в  ігровому спілкуванні. А групова робота для них — це перша можливість виявити  себе як особистість, самовиразитись і самоствердитись.

 Контрольно-рефлексивний етап

Я пропоную письмово закінчити речення запропоновані на листках. Виберіть одне і киньте в нашу скриньку успіху

Зачитати відповіді і відкрити останній слайд.

Категорія: Презентації | Додав: uchilka
Переглядів: 1178 | Завантажень: 47 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Мої файли [6]
Розробки уроків [8]
Сценарї [3]
Презентації [6]
Календарні плани [8]
Пошук
Вхід на сайт
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Copyright MyCorp © 2025Безкоштовний хостинг uCoz