|
Правила застосування ІКТ на уроках
Правила застосування ІКТ на уроках Правила застосування ІКТ на уроках
Інформатизація освітньої сфери є одним з найважливіших інструментів пізнання інформаційних технологій, використання яких дає педагогу додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій учнів.
«Приведи в моїй свідомості, всі по суті взаємопов'язані між собою предмети, до того самого зв'язоку, в якому вони дійсно знаходяться в природі» І.Г. Песталоцці
1. Вчитися, вчитися і ще раз вчитися!
Формування умінь учителя самостійно і свідомо вибирати з численної кількості ІКТ ті, які найбільш ефективно сприяють вирішенню дидактичних цілей і завдань уроку.
2. Подвійний удар ...
Будь-яка ІКТ - наочне доповнення до змісту уроку.
3. Не розважати, а захоплювати.
Будь-який об'єкт ІКТ повинен відповідати цілям і завданням уроку і сприяти розумінню учнями сутності досліджуваних понять і явищ.
4. Стислість - не сестра таланту ...
ІКТ - потужний інструмент для створення умов сприйняття і розуміння досліджуваного на уроці, короткочасне його використання не дає потрібного ефекту.
5. Єдність у різноманітті ...
Створення навчально-методичного комплексу ІКТ сприяє більш глибокому засвоєнню навчального матеріалу, переходу від спільної навчально-пізнавальної діяльності до самостійної діяльності учня.
6. Не всі яйця в одному кошику?!
Перенасичення уроку ІКТ - шкодить не тільки здоров'ю учнів, але і їх знанням.
|
Категорія: Мої статті | Додав: uchilka (26.11.2013)
|
Переглядів: 302
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Наше опитування |
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|